Finał akcji #TylkoNaLegalu. Studenci nie zawiedli. Wyłaniamy zwycięzców
Akcja społeczna #TylkoNaLegalu, z którą wystartowaliśmy w czerwcu, dobiegła właśnie końca. Za sprawą studentów, ale też graczy, odbiła się ona w sieci szerokim echem. Napłynęły do nas dziesiątki projektów, za które bardzo dziękujemy. Obecnie kapituła pracuje nad wyłonieniem zwycięzców, a wybór nie jest łatwy. Poniżej prezentujemy listę zwycięzców!.
Zwycięzcy akcji społecznej #TylkoNaLegalu
Obrady kapituły konkursu były bardzo burzliwe. Jako że żaden z projektów nie zdobył podczas głosowania zdecydowanej większości, kapituła postanowiła skorzystać z zapisów regulaminu i pulę konkursową rozdzielić po równo pomiędzy uczestników, którzy zdobyli najwięcej głosów. Poniżej prezentujemy listę zwycięzców, wraz z nagrodami. Każdy z nich został poinformowany o nagrodzie i sposobie jej odbioru drogą mailową.
Lista zwycięzców konkursu #TylkoNaLegalu:
- Natalia Kotarska – 1500 złotych
- Michał Kuryłek – 1500 złotych
- Johannes Utri – 1500 złotych
- Natalia Maszkowska – 1500 złotych
- Piotr Kędziora – 200 złotych
- Michał Dąbrowski – 200 złotych
- Anita Pitera – 200 złotych
- Kamila Olech – 200 złotych
- Maksymilian Kluska – 200 złotych
Głównym założeniem akcji #TylkoNaLegalu było uświadomienie społeczeństwa, że poza legalnymi, licencjonowanymi podmiotami w dziedzinie zakładów bukmacherskich, w Polsce pojawiają się też nielegalne źródła hazardowe, które stanowią szczególne zagrożenie dla młodych ludzi, ale też i narażają na straty budżet państwa. Akcja miała też pokazać, że rozrywkę można łączyć z odpowiedzialnością w myśl hasła: graj legalnie i odpowiedzialnie.
O zaangażowanie w nasz projekt poprosiliśmy głównie studentów, którzy mieli w jak najbardziej kreatywny sposób wypromować w sieci hasło #TylkoNaLegalu. Na Facebooku i Instagramie pojawiły się dziesiątki postów. Nie ukrywamy, że część pomysłów nas zaskoczyła. Dyskusja nad wyłonieniem zwycięzców była zatem gorąca.
Zobacz zgłoszenia na Facebooku
Zobacz zgłoszenia na Instagramie
W naszą akcję włączyły się zarówno publiczne jak i niepubliczne uczelnie, które chętnie publikowały informacje na swoich stronach internetowych, a także w mediach społecznościowych. Ponadto, pojawiły się też dziesiątki publikacji na stronach samorządowych, w serwisach studenckich i regionalnych. Dzięki temu z główną ideą akcji udało nam się dotrzeć do tysięcy odbiorców.
Posty zamieszczane w mediach społecznościowych zbierały setki reakcji i komentarzy i również docierały do tysięcy osób. Dostaliśmy od Was mnóstwo informacji zwrotnych, że idea akcji jest słuszna. Wszystkim zaangażowanym w nasz projekt już dziś składamy podziękowania i zapewniamy, że chętnie podejmiemy się kolejnych wyzwań w niedalekiej przyszłości. A wszystko po to, by społeczeństwo było jak najbardziej świadome w dziedzinie zakładów bukmacherskich i podmiotów legalnie działających w branży.